Wiertnice CEDIMA
MASZYNY BUDOWLANE > CEDIMA
Wiertnica CEBOR 2005
CEBOR-2005 jest systemem wiercenia na sucho w murze, silikacie, porotonie i cegle. Służy do wykonywania otworów rdzeniowych ręcznie prowadzoną wiertnicą z odsysaniem pyłów. Maszyna składa się z silnika elektrycznego, bezawaryjnego rotora ssącego ze złączem do odkurzacza i wiertła koronowego.

Wiertnica H-150
Wiertnica H-150 charakteryzuje się małymi wymiarami i lekką budową. Statyw wyposażony jest w przegub przechylny do wykonywania cięcia skośnego. W podstawę wmontowano blok próżniowy, umożliwiający oprócz tradycyjnego montażu maszyny za pomocą dybla, mocowanie przy pomocy płyty próżniowej. Posuw sanek prowadzących z silnikiem, po listwie zębatej.

Wiertnica H-201 ECO
Wiertnica o niedużych wymiarach i prostej budowie. Posuw wiercenia wynosi 500 mm. Wyposażono ją w duże pokrętło krzyżowe, montowane z prawej lub lewej strony. Maszyna posiada dużą sztywność dzięki bezpośredniemu przykręceniu kolumny do podstawy. Posuw sanek prowadzących z silnikiem odbywa się po listwie zębatej. Mocowanie silnika odbywa się bez udziału narzędzi przy pomocy płyty montażowej B lub C w zależności od użytego silnika (3 rodzaje do wyboru).

Wiertnica H-201 PROFI
Kolumna osadzona na podstawie rurowej z funkcją przechyłu i obrotu, co umożliwia wiercenie pod kątem i przesunięcie otworu bez ponownego dyblowania podstawy. Posuw wiercenia wynosi 620 mm. Maszyna posiada duże pokrętło krzyżowe, montowane z prawej lub lewej strony. Mocowanie silnika odbywa się bez udziału narzędzi przy pomocy płyty montażowej B lub C. Do wyboru kilka silników różniących się mocą oraz zakresem możliwych do użycia wierteł koronowych.

Wiertnica H-201 UNI
Kolumna osadzona na podstawie z blachy stalowej z funkcją przechyłu, co umożliwia wiercenie pod kątem. Posuw wiercenia wynosi 620 mm. Maszyna posiada duże pokrętło krzyżowe, montowane z prawej lub lewej strony. Mocowanie silnika odbywa się bez udziału narzędzi przy pomocy płyty montażowej B lub C. Do wyboru kilka silników różniących się mocą oraz zakresem możliwych do użycia wierteł koronowych.

Wiertnica P-1500 dla wierteł do średnicy 151 (201*) mm
Wiertnica P-1500 posiada statyw wyposażony w przegub przechylny do wykonywania cięcia skośnego. Posuw silnika z wiertłem odbywa się przy pomocy sanek prowadzących poruszających się na specjalnych ośmiu łożyskach kulkowych. Montaż silnika na płycie montażowej typ B, C lub bezpośrednio na płycie sanek.
* - wymagana podpora teleskopowa przy ? wiertła 201 mm

Wiertnica P-2000 dla wierteł do średnicy 300 (400*) mm
Profesjonalna maszyna do wykonywania otworów w konstrukcjach budowlanych przy pomocy wierteł koronowych i pobierania próbek. Posuw 550 mm przy pomocy stabilnego na wydłużenia łańcucha rolkowego. Jako napęd wiertła możliwe jest użycie silnika elektrycznego lub hydraulicznego. Statyw posiada zintegrowany przegub do skośnego wiercenia.
* - wymagana podpora teleskopowa

Wiertnica P-3000 dla wierteł do średnicy 300 (400*) mm
Profesjonalna wiertnica w dwóch wersjach wykonania UNI i PROFI. Sanki prowadzące poruszają się po listwie zębatej umieszczonej na odpornej na skręcanie kolumnie ze stali szlachetnej. UNI posiada podstawę z przegubem przechylnym, PROFi - podstawę z przegubem obrotowoprzechylnym. Skok posuwu 610 mm, po montażu opcjonalnej kolumny , skok posuwu powiększa się do 1610 mm.
* - wymagana podpora teleskopowa

Wiertnica P-4000 dla wierteł do średnicy 500 mm
Profesjonalna dwukolumnowa wiertnica z funkcją zintegrowanego przechyłu w podstawie aluminiowej.
Skok posuwu 690 mm.
Maszyna seryjnie wyposażona w podwójną podporę i koła do przemieszczania. Możliwość użycia silników elektrycznych lub hydraulicznych do napędu wiertła.
Skok posuwu 690 mm.
Maszyna seryjnie wyposażona w podwójną podporę i koła do przemieszczania. Możliwość użycia silników elektrycznych lub hydraulicznych do napędu wiertła.

Wiertnica P-6000 dla wierteł do średnicy 600 (800*) mm / WERSJA ELEKTRYCZNA
Statyw wiertnicy P-6000, jest modułowym systemem do profesjonalnego użytku, który można indywidualnie dostosować i złożyć według własnego zapotrzebowania. Maksymalnie zalecana średnica wiercenia wynosi 600 mm. Średnice do 800 mm są możliwe po zastosowaniu dodatkowego wyposażenia.
Dla różnych średnic wierteł i niezbędnych dla nich zakresów prędkości obrotowej można wyposażyć statyw w rozmaite silniki elektryczne lub hydrauliczne z dopasowaną mocą, przy udziale odpowiednich płyt montażowych
i dystansowych silnika. Regulowane ślizgi sanek prowadzących gwarantują możliwie wysoką dokładność posuwu, zapobiegając wibracjom podczas wiercenia. Zintegrowany posuw precyzyjny umożliwia niemęczące operatora wywieranie nacisku na wiertło koronowe.
Dla różnych średnic wierteł i niezbędnych dla nich zakresów prędkości obrotowej można wyposażyć statyw w rozmaite silniki elektryczne lub hydrauliczne z dopasowaną mocą, przy udziale odpowiednich płyt montażowych
i dystansowych silnika. Regulowane ślizgi sanek prowadzących gwarantują możliwie wysoką dokładność posuwu, zapobiegając wibracjom podczas wiercenia. Zintegrowany posuw precyzyjny umożliwia niemęczące operatora wywieranie nacisku na wiertło koronowe.
* - wymagana podpora teleskopowa

Wiertnica P-6000 dla wierteł do średnicy 600 (800*) mm / WERSJA HYDRAULICZNA
Statyw wiertnicy P-6000, jest modułowym systemem do profesjonalnego użytku, który można indywidualnie dostosować i złożyć według własnego zapotrzebowania. Maksymalnie zalecana średnica wiercenia wynosi 600
mm. Średnice do 800 mm są możliwe po zastosowaniu dodatkowego wyposażenia. Dla różnych średnic wierteł i niezbędnych dla nich zakresów prędkości obrotowej można wyposażyć statyw w rozmaite silniki elektryczne lub hydrauliczne z dopasowaną mocą, przy udziale odpowiednich płyt montażowych i dystansowych silnika. Regulowane ślizgi sanek prowadzących gwarantują możliwie wysoką dokładność posuwu, zapobiegając wibracjom podczas wiercenia. Zintegrowany posuw precyzyjny umożliwia niemęczące operatora wywieranie nacisku na wiertło koronowe.
* - wymagana podpora teleskopowa
mm. Średnice do 800 mm są możliwe po zastosowaniu dodatkowego wyposażenia. Dla różnych średnic wierteł i niezbędnych dla nich zakresów prędkości obrotowej można wyposażyć statyw w rozmaite silniki elektryczne lub hydrauliczne z dopasowaną mocą, przy udziale odpowiednich płyt montażowych i dystansowych silnika. Regulowane ślizgi sanek prowadzących gwarantują możliwie wysoką dokładność posuwu, zapobiegając wibracjom podczas wiercenia. Zintegrowany posuw precyzyjny umożliwia niemęczące operatora wywieranie nacisku na wiertło koronowe.
* - wymagana podpora teleskopowa

Wiertnica P-12500
Maksymalna średnica wiertła ? 1250 mm! Kolumny ze stali szlachetnej 80 x 80 mm z wymiennymi listwami zębatymi skok posuwu do 1550 mm (z długimi kolumnami). Sanki z aluminium ze zintegrowanym posuwem precyzyjnym (1:4) i mocowaniem na „jaskółczy ogon“. Prowadzenie sanek przez łożyska kulkowe i mosiężne ślizgi. Trwałe, wykonane ze stali szlachetnej, śruby podstawy osadzone w wymiennych wkładach z mosiądzu. Dwie osadzone w podstawie rolki dociskowe dla wierteł od ? 950 mm i 2 rolki dociskowe swobodnie pozycjonowane. Uchwyty transportowe do przemieszczenia i załadunku.

Wiertnica Robo-351 dla wierteł do średnicy 350 mm
Maszyna do wiercenia otworów przyłączeniowych w rurach betonowych lub pobierania próbek rdzeniowych z nawierzchni jezdni. Podstawowa wersja wyposażona jest w silnik benzynowy, woda chłodząca pobierana jest z hydronetki, co czyni ją niezależną, od zasilania wodnego i elektrycznego. Statyw maszyny można przechylać do 45° do wiercenia skośnych otworów przyłączeniowych w rurach. Możliwości mocowania maszyny są następujące: przy pomocy ramy i gwoździ ziemnych bezpośrednio do gruntu, za pomocą taśm napinających do rur betonowych, przy użyciu podestów, na których stoi operator, do pobierania próbek z jezdni, użycie płyt próżniowych i pompy do przyssania podstawy maszyny do podłoża. Z uwagi na powyższe wiertnica może być użyta praktycznie w dowolnym miejscu.

Wóz wiertniczy BW-300
Wóz wiertniczy BW-300 przeznaczony jest do pobierania próbek z asfaltowych i betonowych nawierzchni jezdni, pasów startowych i lądowisk jak również do wiercenia otworów dla barier drogowych i oświetlenia sygnalizacyjnego lotnisk. Przy jego pomocy można wykonywać wiercenia niezależnie od jakiegokolwiek źródła energii.

Wóz wiertniczy BW-400
Wóz wiertniczy BW•300 przeznaczony jest do pobierania próbek z asfaltowych i betonowych nawierzchni jezdni, pasów startowych i lądowisk jak również do wiercenia otworów dla barier drogowych i oświetlenia sygnalizacyjnego lotnisk. Przy jego pomocy można wykonywać wiercenia niezależnie od jakiegokolwiek źródła energii.

Automatyczny Posuw Wiercenia
Hydrauliczny posuw wiercenia optymalizuje przebieg wiercenia, dzięki automatycznej regulacji nacisku na wiertło. Nadzoruje silniki 230 V/16 A do mocy 3,5 kW. Po nastawieniu przez operatora maksymalnego prądu silnika w agregacie HAG-1, system posuwu wiertła zawsze pracuje w optymalnym zakresie mocy, nie dopuszczając do przeciążenia. Nie absorbuje to operatora i przyśpiesza proces wiercenia. Urządzenie jest sterowane z panelu na agregacie hydraulicznym HAG-1 lub z pilota kablowego (opcja wyposażenia).
